Ik kan niet antwoorden op een 'memo'
Memo's worden gemaakt wanneer je een bericht verstuurd aan iemand die hetzelfde Wii-systeem gebruikt als jijzelf. Iedereen die toegang heeft tot het Wii-systeem kan deze memo's zien en ze kunnen niet beantwoord worden. Om een antwoord achter te laten, moet je een nieuwe memo maken (klik hier voor uitleg over hoe je dit moet doen).