Foutieve tijdsinstellingen
Als het Wii-systeem de tijd niet juist bijhoudt wanneer je de stekker uit het stopcontact hebt gehaald, dient de interne batterij van het Wii-systeem vervangen te worden. Deze vervanging kan alleen worden gedaan door Nintendo's technici. Klik hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.
Let op: de Wii gebruikt geen 12-uurs, maar een 24-uurs klok (bijvoorbeeld: 4.00 p.m. wordt aangeduid met 16.00). De klok past zich niet automatisch aan op de zomertijd.