Foutmelding 'Voer opstartdisk in'
Als je, bij de eerste keer dat je het Wii-systeem aanzet, de foutmelding 'Voer opstartdisk in' te zien krijgt, is er een probleem met het besturingssysteem en dient het systeem te worden gerepareerd of vervangen. Neem contact op met Nintendo om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.