Geluid
Wat kun je in het fotokanaal zoal met audiobestanden doen en welke bestandstypes worden daarbij ondersteund?
Dit is afhankelijk van de context waarbinnen je de audiobestanden gebruikt. Nintendo kan hier dus geen gedetaileerde instructies voor geven.
Is het mogelijk om de nieuwe mogelijkheden van versie 1.1 te gebruiken, maar toch MP3-bestanden te kunnen blijven afspelen?
In de toekomst wil Nintendo graag diensten aan gaan bieden die gebruik zullen maken van AAC-bestanden. Deze maken een betere geluidskwaliteit mogelijk, dus we hopen dat je hier begrip voor hebt.
Vinden jullie het niet onredelijk dat ik in de nieuwe versie van het fotokanaal niet langer gebruik kan maken van MP3-bestanden, terwijl ik dat tot nu toe wel kon?