Nieuwe uitdagingen
Als je New Super Mario Bros. Wii nu al enige tijd speelt, kan het goed zijn dat je Bowser en zijn handlangers hebt verslagen en elke Star Coin in het spel hebt gevonden. Als dat het geval is, gefeliciteerd! Je kunt jezelf met recht een aardige New Super Mario Bros. Wii-speler noemen.
Klik hier om de uitdagingenwebsite van New Super Mario Bros. Wii te bezoeken, en de uitdagingen op het gebied van snelheid, techniek en multiplayer-spellen te proberen. Je vaardigheden zullen tot het uiterste op de proef worden gesteld!