Fotokanaal: je foto's en video's bekijken
Als je de fotobron hebt gekozen, verschijnt een scherm met een overzicht van de beschikbare bestanden. Richt op een foto en druk op de A-knop, om deze te openen. Hieronder volgt een lijst met opties die je kunt gebruiken, wanneer je foto's bekijkt.