Internetkanaal: hoe alle/sommige online content te blokkeren
Om op internet te surfen kun je gratis het internetkanaal uit het Wii-winkelkanaal downloaden. Het is mogelijk om in het internetkanaal sommige of alle online content te blokkeren met de Astaro Internet Security-dienst. Deze dienst voor Wii is beschikbaar voor een gratis proefperiode van 30 dagen of als betaalde dienst.
Volg de hieronder beschreven stappen om Astaro Internet Security te gebruiken bij het surfen van het internet op je Wii-systeem, met het internetkanaal.