De volledige inhoud van deze website, inclusief artikelen, beeldmateriaal, schermafbeeldingen, graphics, logo's, downloads en andere bestanden zijn eigendom van Nintendo, tenzij deze eigendom zijn van derden, en vallen als zodanig onder de Duitse en internationale auteursrechten, handelswetten en andere intellectuele eigendomsrechten. Handelsmerken en auteursrechten voor games en spelfiguren die het eigendom zijn van derden, zijn eigendom van het bedrijf dat deze producten rechtstreeks of onder licentie op de markt brengt.
Nintendo geeft individuen nooit toestemming voor het gebruiken van welke delen van de inhoud van deze website dan ook. Aangezien we duizenden van deze verzoeken binnenkrijgen, is het ons beleid om aanvragen voor het gebruik van handelsmerken en auteursrechten af te wijzen.
Klik hier om de complete lijst te bekijken van auteursrechten van Nintendo en van derden die met deze website geassocieerd zijn.
Nintendo respecteert het intellectuele eigendom van anderen en vraagt gebruikers van Nintendo's producten en diensten om hetzelfde te doen. In overeenstemming met de Digital Millennium Copyright Act (DMCA) in de VS, de richtlijn inzake elektronische handel (2000/31/EC) in de EU, en andere wetten die hierbij van toepassing zijn, heeft Nintendo een beleid aangenomen ten aanzien van de vernietiging, onder toepasselijke omstandigheden en enkel volgens Nintendo's oordeel, van inhoud die inbreuk lijkt te maken op de rechten voor het intellectuele eigendom van derden. Mogelijk kan Nintendo volgens eigen oordeel de toegang tot producten en diensten van Nintendo beperken en/of de accounts beëndigen van gebruikers die inbreuk maken op de rechten voor het intellectuele eigendom van derden. Klik hier voor meer informatie.