"Additional Character" Sorry To Keep You Waiting: Master Air Raider Joins the Fight
Noodoproep voor de Master Air Raider, een voormalig (vermoedelijk) ervaren soldaat die sushikok is geworden. Hij zal zijn vaardigheden om sushi te maken goed kunnen gebruiken op het slagveld.