EARTH DEFENSE FORCE: WORLD BROTHERS 2
"EARTH DEFENSE FORCE: WORLD BROTHERS 2" wordt uitgebracht op 26 september 2024. Dit is JOUW kans om je aan te melden bij de EDF en mee te vechten!!!
Teamgenoten die over de hele wereld verspreid zijn, wachten om gered te worden. Kies 4 teamgenoten uit degenen die je hebt verzameld en stel je eigen team samen. Ontwerp het team dat perfect bij je speelstijl past, selecteer je uitrusting en ga de strijd aan. Er zijn meer dan 100 personages om te verzamelen!
Naast soldaten uit de hoofdserie van de EDF bevat deze game ook soldaten uit de spin-offs van de EDF. Geniet van een aantal bekende gezichten, maar ook van soldaten uit de nieuwste hoofdrelease, "EARTH DEFENSE FORCE 6". Inclusief meer dan 600 wapens en accessoires.
Vijanden die in eerdere releases de planeet teisterden, zijn ook naar deze wereld overgestoken om mee te vechten. Vecht tegen talloze vijanden, waaronder opnieuw ontworpen voxelversies van oude favorieten en nieuwe vijanden die uniek zijn voor deze release. Meer dan 100 missies en 5 moeilijkheidsgraden.
Nadat Dark Tyrant was verslagen, werd de vrede op de vierkante Aarde hersteld - maar nu is het weer in stukken gebroken. We hielden de lucht in de gaten in de veronderstelling dat nieuwe vijanden van boven zouden komen. Daarom waren we verrast toen de supergrote "Gaiarch" van onder de grond tevoorschijn kwam en de Aarde in stukken versplinterde. JIJ bent de legendarische commandant die ooit onze planeet heeft gered. Nu hebben we jou nodig om een ander team te leiden om onze Aarde opnieuw te redden. Het EDF deinst er nooit voor terug om de aarde te verdedigen, of die nu rond of vierkant is, dus laten we gaan redden!