Voegt 2 kostuums toe voor Ryza: het 'Summer Adventure!'-kostuum en de 'Sea Breeze Blouse'-kostuums uit de eerdere games.
Opmerking: kostuums kunnen worden omgewisseld in de 'Changing Room' via het dagboek op het bureau in het atelier.