Een set aanvullende officiersgraphics en aanvullende eigenschappen (Traits) voor 'NOBUNAGA'S AMBITION: Awakening'.
Een selectie officiersgraphics uit het populariteitsklassement van de serie 'NOBUNAGA'S AMBITION', plus een extra eigenschap (Trait) gebaseerd op Moriyoshi Nikaidō, die bovenaan het klassement stond.
Selecteer 'Custom Officers' of 'Historical Officer' onder de optie 'Edit Officer' en stel de toegevoegde graphics in.
Selecteer 'Custom Officers' of 'Historical Officer' onder de optie 'Edit Officer' en stel de toegevoegde eigenschap (Trait) in.