Speelbaar vliegtuig: F-16XL
Een op de F-16 gebaseerd prototype bommenwerper. Dankzij de cranked-arrow deltavleugel heeft het een grotere mobiliteit en meer wapens dan het origineel. De uitstekende manoeuvreerbaarheid bij lage snelheden maakt het toestel een indrukwekkende kracht tegen gronddoelen.
Zijn mobiliteit die van het originele model is behouden, stelt het toestel ook in staat om goed te presteren in gevechten op korte afstand.