Er gaat niets boven het gevoel van door de lucht scheren met 360 graden bewegingsvrijheid, waarbij je vertrouwt op je vlieg- en vechtinstincten om je vijanden te verslaan, obstakels te overwinnen en de held van het luchtruim te worden.
Het nieuwste deel draait om het thema luchtvaartinnovatie en biedt de spectaculairste luchtgevechten tot nu toe. Vlieg door de wolken en over afwisselende landschappen en geniet van de snelste, meeste uitdagende gevechten uit de geschiedenis van de serie.