Een speciale set in samenwerking met de film Top Gun: Maverick, met 6 vliegtuigen (waaronder originele), evenals nicknames en emblemen.
Een groot vliegtuig voor vliegdekschepen dat de F-4 verving bij het verdedigen van de vloot. De opvallende dubbele motor en variabele vleugels zijn iconisch. Heeft 'Tomcat' als bijnaam.
De nieuwste eenpersoonsvariant in de F/A-18 serie. Heeft net als het F-type de bijnaam Super Hornet.
Een uitzonderlijk veelzijdig gevechtsvliegtuig van de 5e generatie. Zeer wendbaar en kan uitgerust worden met allerlei verschillende onderdelen.
Een supersonisch stealth-vliegtuig met buitengewone vliegmogelijkheden die het onderscheiden van andere vliegtuigen.
De vijand PHOENIX: het feniksembleem van de F-14A Tomcat, een vijandelijk vliegtuig in Top Gun: Maverick.