Speelbaar vliegtuig: XFA-27
De variabele vleugels, canards en unieke vleugelbouw met vier staartvleugels zorgen voor overweldigende mobiliteit. Een geduchte tegenstander in elk gevecht.
Deze set bevat ook 7 skins, waaronder de speciale Scarface-skin en het nieuwe speciale wapen MSTM.