Een vreemde stem die roept naar Miyamoto Iori. Een vogelmonster dat plotseling toeslaat.
Een vreemde stem die roept naar Miyamoto Iori. Een vogelmonster dat plotseling toeslaat.
Tijdens al deze vreemde gebeurtenissen verschijnt Yui Shousetsu in de gedaante van een kind en vertelt ze dat als er niets wordt gedaan, Edo ten onder zal gaan.
Nu de Spirit Font onrustig is, komen de kandidaten van de Waxing Moon samen om de strijd aan te gaan met een nieuwe onregelmatigheid.
Om de DLC 'Record's Fragment: Bailong and the Crimson Demon' te kunnen spelen, moet je in de basisgame het punt bereiken dat je met de boss praat in 'Seek the Heroes That Survive' (Chapter 3).
Zodra je vrij kunt rondlopen op de Edo-map, selecteer je 'Record's Fragment: Bailong and the Crimson Demon' op de map om te beginnen met spelen.