Fate/Samurai Remnant
Het vierde jaar van het Keian-tijdperk, de Edo-periode. Het is tientallen jaren geleden sinds het einde van een bewogen, door bloed doordrenkt tijdperk. Er was rust en vrede. Maar de strijd tussen zeven paar Masters en Servants breekt bijna uit terwijl het 'Waxing Moon Ritual' zich in de schaduwen ontvouwt. Miyamoto Iori, een jonge man in Asakusa, raakt verstrikt in de chaos van een Holy Grail War.
Tijdens het Waxing Moon Ritual strijden zeven paar Masters en Servants, historische Heroic Spirits met enorme vermogens, voor de almachtige wish granter — de Waxing Moon. Er komt er slechts één als winnaar uit het ritueel. Doe mee aan de felle strijd in Edo vanuit het perspectief van Miyamoto Iori, een ronin die de zwaardvechtstijl Niten Ichiryu volgde, en zijn Servant Saber die plotseling opdook.
Ervaar de levendige sfeer van Edo waar traditionele huizen, samoeraiverblijven en bordelen te zien zijn. Doorloop het verhaal rondom het Waxing Moon Ritual, ontmoet verschillende personages, ontdek verschillende steden en doe allerlei missies.
Schakel tussen een Master en een Servant om het op te nemen tegen vijandelijke Servants en gigantische monsters. Gebruik Link Strikes en Affinity Techniques om de strijd te winnen en het Ritual te overleven.
Een set Mountings die kunnen worden gebruikt door Miyamoto Iori, waaronder scabbards, een guard, een handle wrapping en een handle decoration.
Additional Episode 1
De Season Pass-bonus wordt op dezelfde dag uitgebracht als de game. Voorwerp 1 wordt naar verwachting voor het eind van april 2024 uitgebracht. Voorwerp 2 wordt naar verwachting voor het eind van juli 2024 uitgebracht. Voorwerp 3 wordt naar verwachting voor het eind van september 2024 uitgebracht.
De extra afleveringen bevatten een nieuw verhaal, nieuwe Servants, nieuwe vaardigheden, nieuwe gebieden, nieuwe vijanden, nieuwe Mountings en meer.
Om de content uit de Season Pass te kunnen spelen, moet je een bepaald punt in de game bereiken.