Word de koning die niet wil wijken met de Wrathful King-set!
In een ander leven smolt Aeon samen met een machtige en angstwekkende beschermer van vele sterrenstelsels. De samensmelting gaf hem het uiterlijk van een oude, ziedende krijger met een krachtig pantser.
Als je deze set koopt, kun je het uiterlijk van Aeon en de speederbike wijzigen!