Aeon, de gevreesde keizer van de onstuitbare Void Armada, is verraden en voor dood achtergelaten door zijn generaals. Ernstig verzwakt en zonder lichaam smelt hij samen met jou om te overleven en wraak te nemen.
Reis door de futuristische stad Pantheon om iedereen die Aeon heeft verraden te vernietigen of het zwijgen op te leggen. Ondertussen vecht jij om je geest, vrije wil en lichaam terug te krijgen.
Bezwijk je voor de wil van Aeon en laat je hem zijn waanzinnige kracht ontketenen, ten koste van jezelf? Of kies je de moeilijke weg en knok je voor je vrijheid, ten koste van je kracht?