Backwoods Bangers Car Pack
Outlaw: Deze klassieker uit de jaren 30 combineert Amerikaanse musclecars met behendigheid, waardoor het een perfecte auto wordt.
Hornet: Deze Euro Coupé uit de jaren 80 kan prima op tegen de Amerikaanse musclecars en is altijd een goede keuze, zelfs voor derby's.