Tao's zwemkleding-kostuum 'Captain Tao' wordt toegevoegd.
Kostuums kunnen worden gekozen door 'Changing Room' te kiezen via het dagboek op het bureau in Ryza's kamer of vanaf het bureau in haar atelier.