Cult of the Lamb - Cultist Pack
Elke sekte zal jaloers op je zijn dankzij dit exclusieve Cultist Pack dat een zevendelig pakket met decoraties voor je charmante gemeenschap bevat, evenals vijf exclusieve volgelingen-skins.