BOUW JE KUDDE OP
Begin je eigen sekte in een land van valse profeten, reis af naar diverse en mysterieuze regio's om een trouwe gemeenschap van bosaanbidders op te bouwen, en verspreid je Woord om de enige ware sekte te worden.
Verzamel en gebruik grondstoffen om nieuwe bouwwerken neer te zetten, duistere rituelen uit te voeren om de goden aan te spreken, en preken te geven om het geloof van je kudde te versterken.
Train je kudde en begin aan een missie om de geheimen van vijf mysterieuze regio's te verkennen en te ontdekken. Zuiver de ongelovigen, verspreid verlichting en voer mystieke rituelen uit om de machtige lamgod te worden.