Laat je devotie aan het Oude Geloof zien met Cult of the Lamb - Heretic Pack. Deze cosmetische set bevat nieuwe volgeling-vormen, een set boosaardige versieringen voor je sekte, en Fleece of the Old Faith-vachten voor het Lam. Als de uitstraling van jouw sekte er een is van (meer) bloed, dood en doem, dan is dit pakket voor jou!