Een goddelijke bruiloft
Heb je je ooit afgevraagd wat er gebeurt als je de Harvest Goddess of Gorgan, de koning van de onderwereld, het hof maakt? Dat kun je nu ervaren! Leer Harvest Goddess en Gorgan beter kennen en krijg zelfs de kans om ze te trouwen!