Harvest Moon: Light of Hope Special Edition
Ter ere van het 20e jubileum van Harvest Moon hebben we een gloednieuwe game: Harvest Moon: Light of Hope. Ontdek een avontuur dat de twintig jaar van deze franchise omspant!
Tijdens een nieuw avontuur komt je schip in een moesson terecht en zinkt! Je drijft af naar Beacon Town, een klein havenstadje waar een jonge dokter genaamd Jeanne je leven redt. Helaas is het stadje min of meer verlaten... maar jij deinst nooit terug voor een uitdaging! Het is aan jou om de stad weer op te bouwen en de vuurtoren te redden, maar het zal niet makkelijk zijn. Met het harde werk bij het telen van gewassen, het verzorgen van vee en het verzamelen van materiaal kun je nieuwe vrienden maken, een gezin starten, de vuurtoren restaureren en jouw nieuwe thuis redden!