GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
'Balzarr', bijgenaamd de Demon-ster, is een nieuwe Titan die als een meteoor uit de ruimte op aarde is neergestort. Gebruik zijn enorme zwaardstaart en behendigheid om over het slagveld te zoeven en vijanden met groot gemak te doorklieven. Hij kan ook in zijn kenmerkende Roofdierstand gaan, waarbij hij op zijn eigen staart of op de zijkant van een gebouw gaat zitten om meer vervolgaanvallen op zijn prooi voor te bereiden.
5 geesten in 1 lichaam; 'R.O.J.A.K.' is een supergevechtsmech bestuurd door een ongecoördineerd team van Mighty Warriors die dienen als laatste verdedigingslinie van de mensheid tegen 'Balzarr'. Hak je vijanden neer met je T-Rex-torso, schop vijanden de lucht in met je kanonnenlaarzen, schiet vijanden van ver neer met je Drakenarm, lanceer Durian-bommen op je vijanden en nog veel meer. Door met elk lichaamsdeel een aanval uit te voeren, kunnen de piloten samenwerken en het volledige potentieel van de mech benutten.
Help jij het 'R.O.J.A.K.'-team om de mensheid te beschermen tegen deze hemelse indringer, of speel je als 'Balzarr' en laat je de hel los op aarde?