GigaBash combineert de chaos en creativiteit van arena brawlers met de adembenemende allure van klassieke kaiju-films en -games. Speel als een razende Titaan of een op Titanen jagende mecha; roep de bliksem aan uit de hemel, gebruik een radiotoren als stok, of rol een hele wijk (en je vijanden) op in één gigantische sneeuwbal. Richt genoeg schade aan en evolueer tot je uiteindelijke vorm, de angstaanjagend titanische S-klasse.