Great Britain & Ireland
Engeland, het land van de eerste stoomlocomotieven, maakt een tijdperk van ongekende vooruitgang en technologische innovatie door. Breid je spoorwegnetwerk uit over de Britse eilanden, waar straten en kanalen de groeiende behoeften van industriële stadscentra niet aankunnen. Bouw respect en sociale status op bij diegenen die twijfelen over locomotieven als de toekomst van transport.