Breng de races letterlijk naar een EXTRA GROTE dimensie!
Er staat je ook een nieuwe Track Builder-module en een nieuwe omgeving te wachten, waarin je kunt racen en geweldige banen kunt maken: Stop Motion Studio, met 4 buitengewone scenario's voor je races. Baan je een weg door de jungle, waag een sprong in de steengroeve en laat de afschuwelijke hitte achter je in de woestijn om te vluchten naar de kou van de IJsberg! En als je echt in de stemming wilt komen, zijn er veel aanpassingen voor je kelder en je Unleashed-profiel. Beleef enorm veel plezier in de Monster Truck-uitbreiding!