Turbocharge je game met het Hot Wheels Booster Pack, een spannend en nieuw uitbreidingspakket voor Beach Buggy Racing 2: Island Adventure.
Klaar voor een uitdaging? Kijk maar of je de 27 medailles van de Hot Wheels Stuntuitdaging kunt verzamelen die zijn verstopt in de 1000HP racebanen.