Beach Buggy Racing 2: Island Adventure
Beach Buggy Racing 2: Island Adventure is een kartracer boordevol actie en chaos met splitscreencompetitie en aangepaste spelregels. Speel elk deel van het spel solo of met vrienden in splitscreen, van het op een verhaal gebaseerd speltype Avontuur tot het Kampioenschap met meerdere evenementen, adrenalinekicks in Races, uitdagende Driftuitdagingen en nog veel meer.
Klaar om dieper te gaan? Creëer je eigen aangepaste speltypen! Stel je favoriete configuraties in met power-ups, raceregels, rondetellers en meer, sla je regels op en speel met maximaal 4 lokale spelers. Wil je een race van 10 ronden met stuiterende banden en Rocket Boost-power-ups? Dat kan! Wat dacht je van een Driftuitdaging met permanente politieachtervolging die je met 4 vrienden kunt spelen? Geen probleem. Misschien wil je je racevaardigheden testen helemaal zonder power-ups. Ook prima! Het is jouw spel, met jouw regels.
Beach Buggy Racing 2: Island Adventure is een snel racespel dat explosief plezier biedt voor alle niveaus, maar het blijft toch uitdagend om helemaal onder de knie te krijgen.