Land op Hortus Melodicus, een betoverende nieuwe planeet waarvan de heerlijkste muziek ooit het kloppend hart vormde. Ontmoet de wilde bewoners, verken de muzikale jungle en mysterieuze ruïnes, en vaar over de grote zee en glinsterende meren. Maar wees voorzichtig, want Kanya en andere nieuwe sterke vijanden staan te trappelen om het tegen Mario, Rabbid-Peach en hun vrienden op te nemen.