Nieuwe romances
Twee nieuwe personages hebben hun intrek genomen in Beacon Town! Maak kennis met Shirlock, een opkomende journalist en zelfbenoemde speurneus die studeert bij Naomi en Michelle, de onderzoekspartner van Doc. Ze is net zo'n genie als Doc en heeft al net zo'n bijzondere manier van praten en denken!