Een aanvullend muziekpakket met bekende nummers van de tv-animeserie ONE PIECE om te gebruiken als achtergrondmuziek in de game.
Na aanschaf van het pakket kun je de muziekinstellingen wijzigen in het scherm Battle Preparation, en tijdens alle actie naar elk gewenst nummer luisteren.