De PIRATE WARRIORS-reeks is een succesvolle combinatie van de wereldberoemde animeserie ONE PIECE en de spannende WARRIORS-actieserie. Het resultaat is een wereldwijd fenomeen waarvan al meer dan vier miljoen exemplaren zijn verkocht!
Ervaar spetterende ONE PIECE-actie alsof je midden in de anime bent beland! Vecht tegen vijandelijke hordes en verken de wereld met je trouwe bondgenoten.
ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 is de nieuwste evolutie van PIRATE WARRIORS-actie! Stort je in de wereld van ONE PIECE en ervaar een echt ONE PIECE-slagveld vol waanzinnige actie, compleet met stof- en rookwolken en zelfs instortende gebouwen!