Vervolg de reis die meer van de mysteries van het kleine kasteel aan Apa Street, gelegen in de stad São Paulo, zal ontrafelen.
In het tweede hoofdstuk van deze 3D-horror kan de speler doorgaan met het macabere verhaal en verschillende bovennatuurlijke verschijningen vinden, waarin ze hem helpen te ontrafelen wat er werkelijk is gebeurd in de bekende tragedie.