PAW Patrol: Grand Prix - Race in Barkingburg
Bestuur zes nieuwe voertuigen uit de film "PAW Patrol: Ready, Race, Rescue", race op drie nieuwe circuits en probeer de Blaffenburcht Cup te winnen. Geen race is te groot, geen pup is te snel!