WIN DE PUPPY CUP!
Race door Avonturenbaai met je favoriete PAW Patrol-pups en maximaal 4 spelers tegelijk, maar pas op voor de obstakels die zijn achtergelaten door de ondeugende Burgemeester Humdinger!
De PAW Patrol zijn op hun snelste missie ooit: het winnen van de Puppy Cup! Race door iconische locaties zoals Avonturenbaai, het snowboardresort van Jake en de jungle en kijk wie er als winnaar uit de bus komt.
Speel met vrienden in dit multiplayerkampioenschap. Kies uit je favoriete pups, zoals Chase, Skye en Marshall, maar kijk uit, want de gluiperige Burgemeester Humdinger kan je race zo in een knotsgekke catastrofe veranderen!
Geef je puppy power-ups, zoals waterballonnen en sneeuwballen. Bovendien kun je speciale personagevaardigheden vrijspelen, zoals de sirene van Chase om de racers om je heen af te remmen.
Deze kartgame heeft een eenvoudige besturingsoptie voor de allerkleinsten, met automatisch gas geven om ze over het circuit te leiden, en een moeilijke modus voor ervaren coureurs.