Het eens zo levendige koninkrijk Wonderland ligt bezaaid met afval. De rampzalige nasleep van de grootste bedreiging die het rijk ooit heeft gezien... een nieuwsgierig klein meisje.
Duik in het konijnenhol en ontdek een wervelende wereld vol psychedelische kleuren, maximalistische decors en onwerkelijke locaties.
Een nieuwe outfit, handschoenen en powerwasher-skin wachten op je in Wonderland. Je moet wel goed voor de dag komen op het theekransje van de eeuw! En op tijd, natuurlijk. Waar wacht je nog op?
Kun jij schoonmaken en in de gunst komen bij de koningin, of zal ze jou net zoveel haten als Alice?