PowerWash Simulator
Laat alles even los met PowerWash Simulator! Spoel je zorgen weg met de rustgevende geluiden van water onder hoge druk. Zet je hogedrukspuit aan en knal elk stukje vuiligheid weg dat je tegenkomt. Begin je eigen hogedrukreinigingsbedrijf en ontgrendel nieuw gereedschap, upgrades en meer - en ervaar de eenvoudige voldoening van een stralende finish.
Bouw je bedrijf op in Career Mode en klaar een reeks smerige klusjes in het stoffige stadje Muckingham. Er zijn geen tijdsdruk of eindscore, dus je kunt het niet goed of slecht doen; gebruik gewoon je gereedschap om je stress weg te spuiten. Wil je een schone lei? Ontspan lekker door je favoriete klussen opnieuw te spelen in Free Play.
Ontspan en speel met vrienden in Online Co-Op! Help je beste maatje in Career Mode, of maak er een spetterend feest van met maximaal 6 spelers in Free Play en speel elke klus die je al voltooid hebt.
Als je op zoek bent naar iets meer druk, kun je je topscores verbeteren in Challenge Mode! Vecht tegen vuil in verschillende scenario's; was tegen de klok in in Time Challenge of test je precisie door zo min mogelijk water te gebruiken in Water Challenge.
Graffiti, vuil, mos en schimmel; niets is te lastig voor je selectie aan spuiten, mondstukken, schoonmakers en extensies. Elk soort vuil heeft een andere stevigheid, dus zorg voor een tactische aanpak met je gereedschap. Wil je lekker opvallen? Pas dan je uiterlijk aan met spuitskins en handschoenen!
Van casual cleanfreaks tot spelers die alle hoeken en gaatjes willen reinigen; iedereen kan zich laten meeslepen door deze toegankelijke ervaring. Geniet van de ontspannende sfeer en het rustgevende ritme terwijl je het vuil wegspuit van terrassen, stoeptegels, voertuigen en parken. Iedereen heeft weleens stress, dus leun achterover en spoel je zorgen lekker weg.
Creëer kunst door schoon te maken zoals jij wilt. Je spuit is je penseel; de buurt is je canvas. Laat je creativiteit de vrije loop en tover doodgewone modder om tot uitzonderlijke kunstwerken. Deel je technieken en laat iedereen je hogedrukkunsten en moddermeesterwerkjes zien!