PowerWash Simulator – Shrek Special-pack
Speeltijd is oger. Steek de handen maar uit de mouwen en maak vijf sprookjeskaarten schoon, geïnspireerd op Shrek van DreamWorks Animation. Er is meer dan alleen feeënstof nodig om deze iconische locaties in hun oude glorie te herstellen, maar eind goed al goed ligt in jouw handen!
Vuil heeft net als uien lagen. En jongens nog aan toe, dit specifieke brouwsel van drek is bijna net zo krachtig als de sterkste drankjes van de Goede Fee. Een snufje zeep, een tikje hard werk en een grote dosis 'DING's' vormen het perfecte tegengif! Spoel het allemaal af met een golf hogedrukwater en dan zien deze betoverende locaties er net zo vlekkeloos uit als de magische spiegel.
De sterrencast van geliefde personages nodigt je uit om van Duloc weer de schijnbaar smetteloze plaats te maken die het ooit was. Adem leven in het hol van de draak en breng het moeras van Shrek weer in een, nou ja, min of meer schone staat! Het is aan jou om al deze plaatsen (en meer) te redden.
Sta op, reiniger! Je bent officieel geridderd, compleet met blinkend harnas, om deze bedenkelijke bende te overwinnen in dit Special-pack; een taak voor een ware held. Het Shrek Special-pack bevat een speciaal personagemodel van een ridder bewapend met een hogedrukreiniger in de vorm van een zwaard. Ga op avontuur en zegevier over deze zonderlinge zooi!