PowerWash Simulator SpongeBob SquarePants Special-pack
Duik in een onderwaterschoonmaakavontuur dat de zeer bevredigende gameplay van PowerWash Simulator combineert met de zotte zeeperikelen van SpongeBob SquarePants.
De inwoners van Bikinibroek vragen zich na een myriade van mysterieuze, modderige missers af wat er in zeemansnaam gebeurd is met hun ordentelijke oceaandorpje. Kunnen ze dit tot op de bodem uitzoeken voordat het ontaardt in alweer een wedstrijdje moddergooien tussen meneer Krabs en Plankton? Luister naar een verscheidenheid aan bekende personages tijdens het schoonmaken, terwijl zij overdenken wie of wat hun bezittingen besmeurt.
Je krijgt in dit Special-pack een exclusieve maritieme makeover, zodat je niet opvalt tussen de andere Bikinibroekers. En met een speciaal ontworpen uitrusting waar zelfs Sandy Wang jaloers op zou zijn, kun je er gerust op zijn dat alles ook onderwater gewoon werkt. Hoe dat kan? Het enige dat je nodig hebt is een hogedrukreiniger en een beetje fantasie.