Voegt ook 20 nieuwe ingredients toe die je in verschillende gebieden kunt verzamelen.
Voegt 10 nieuwe recipes en in totaal 10 nieuwe traits, waaronder Super Traits, toe die je kunt gebruiken voor synthesis.