Til je SnowRunner-beleving naar een hoger niveau met de uitbreiding New Frontiers, de grootste en meest ambitieuze toevoeging tot nu toe en het laatste onderdeel van de jaar-1-pas.
Herstel wegen, brandstofleidingen en allerlei gebouwen om een oude Sovjetraketbasis nieuw leven in te blazen in de oblast Amoer, een gigantische, nieuwe winterregio met 4 km² aan maps. Kruip achter het stuur van ijzersterke nieuwe voertuigen en breng de raket hoogstpersoonlijk naar het lanceerplatform.
De New Frontiers-uitbreiding is beschikbaar als onderdeel van de jaar-1-pas en Premium Edition, of als aparte aankoop.