Seizoen 8 van SnowRunner bestaat uit de Grand Harvest-uitbreiding. Inbegrepen bij de jaar-2-pas. Je hebt de basisgame SnowRunner nodig om te kunnen spelen.
Na een aantal mislukte gewassen en slechte oogsten bedien je drie nieuwe voertuigen om duurzame agrarische activiteiten te hervatten en alternatieve energiebronnen te beheren. Met deze tweede uitbreiding duik je diep het platteland in, waar je een regio van vier maps weer gezond moet krijgen door het lokale stadje en het vliegveld te herstellen, een infrastructuur op te zetten voor schone energie, agrarische werktuigen te repareren en nog veel meer!