Ontdek twee nieuwe extra verhalen in Beacon Town en ontgrendel een aantal nieuwe winkels! Melanie heeft dringend wat inspiratie nodig voor haar ontwerpen en Doc heeft wat probleempjes op romantisch gebied. Kun jij ze allebei helpen?