Eindelijk vervolgt Titan Quest zijn epische reis door de wereld van de oudheid. Een mysterieuze bedreiging roept de helden van Hades naar de onontdekte gebieden van Noord-Europa, waar nieuwe vijanden wachten en nieuwe krachten en schatten klaarliggen om ontdekt te worden!
Deze nieuwe uitbreiding van de veelgeprezen editie van Titan Quest voegt een vijfde hoofdstuk van ongekende omvang toe, samen met vele nieuwe en verzochte functionaliteiten, zoals nieuwe wapensoorten en een 10e Mastery die je personage kan leren.