Two Point Campus: Medical School
Krijg je ook spontaan migraine als je nadenkt over een vervolgstudie? Vertil je niet aan de verkeerde opleiding, want in de Medical School hoef je nooit een bittere pil te slikken!
Voorkomen is beter dan genezen, zeggen ze. Maar daar koop je niets voor als je daadwerkelijk ziek bent of in de hens staat.
Dag in dag uit vertrouwen de burgers van Two Point voor hun gezondheidszorg op de geneeskundecampussen van de County. Dat doen ze om fantastische redenen, zoals “medisch noodgeval”, “op sterven na dood” en “gewoon lekker goedkoop”.
Als arts in opleiding leggen deze zieke mensen hun leven in jouw ongeoefende handen. Maak je daar geen zorgen om, want je patiënten slikken alles zolang je je witte doktersjas draagt!
Dus laat je gezonde verstand spreken en meld je vandaag nog aan. Want geloof ons, hier kun je altijd ergens aan dokteren.
Hier zit je tussen de wolken, yeti's en veel te lage temperaturen. Bouw een medische campus en help The Bigfoot Foundation met het behoud van de Pointy Mountains en alle wezens die er wonen.
Laten we er geen doekjes om winden: verplegers zijn de stille helden van de geneeskundige wereld, de lijm die de ziekenhuizen van de County overeind houden, in welke situatie dan ook.
Patient Emergencies - Je medische campus krijgt te kampen met allerlei spoedgevallen, net zoals de andere ziekenhuizen in de County.
Fire-Resistance - Zit je onderhoudsbudget in de lappenmand? Dan kan je medische apparatuur vlam vatten. Onderhoud je machines om brand te voorkomen.